Аналіз здатності Вашої компанії до експорту
СУТНІСТЬ ПОСЛУГИ
Визначити готовність компанії до експорту, сильні та слабкі сторони, зони ризику, зокрема:
- оцінка матеріальних ресурсів, необхідних для виробництва: доступ до кредитів, наявність власних джерел фінансування експортної діяльності або інвестицій, маркетинговий бюджет
- аналіз рівня кваліфікації персоналу: англомовні менеджери, професійний досвід, повноваження проводити переговори тощо
- оцінка виробничих потужностей та їх завантаження, можливості адаптації виробництва, кількість робочих змін
- аналіз собівартості, ціни, маржинальності товару
- аналіз якісних характеристик товару
- аналіз поточних продаж
- виявлення та аналіз помилок, недоліків у маркетинговій і збутовій діяльності підприємства
- оцінка відповідності товару вимогам країни-імпортера
- ступінь диверсифікації наявного експорту (за наявністю) в розрізі країн, покупців, товарів
- аналіз плану розвитку підприємства
- визначення наявності сертифікатів, патентів, ліцензій та іншої дозвільної документації у експортера
ДЛЯ ЧОГО ЦЕ ПОТРІБНО?
- На цьому етапі дається відповідь: який товар експортувати?
- Визначаються власні ресурсні можливості підприємства
- Виявляються слабкі сторони підприємства та зони ризику
- Визначаються сильні (унікальні, конкурентоспроможні) сторони компанії
- Виокремлюються проблеми, що вимагають вирішення ще до початку експорту. Наприклад, наявність певних сертифікатів якості, дефіцит маркетингового бюджету, недостатня кількість кваліфікованого персоналу
ЯК МИ ЦЕ РОБИМО?
- Анкетування робітників підприємства
- Співбесіди з робітниками підприємства
- Метод інтерв'ю
- Відвідування підприємства
- Аналіз документації підприємства
РЕЗУЛЬТАТОМ даного етапу робіт є визначення готовності компанії до експорту, її сильні та слабкі сторони, зони ризику та рекомендації щодо упорядкування внутрішніх процесів та ресурсів перед виходом на зовнішні ринки.